Nyshoppat, Nödvändigheter

image1617
Blev inte alltför mycket shoppat idag, jag höll i pengarna rätt hårt. Var nära på att köpa en kortsett top att använda till höga kjolar och liknande. Men jag kunde bara inte lägga ut 500 spänn på det. Hur mycket jag än ville, butikspersonalen sa till och med att den satt som om jag hade modellat för själva plagget, så den måste ju ha setat bra. Men nog om det. Nu till det som blev shoppat istället.

1. Jag köpte en kort vit virkad sötnos, försöker fokusera lite på vår/sommar nu så jag inte kommer hem med alltför tjocka koftor, den här köptes på Vero Moda för 159:-

2. Strumpbyxor från H&M, nödvändigt då mina är noppriga och danna.

3. Köpte mig faktist en ny nagellacksborttagning, denna utan aceton. Eftersom jag har så svaga naglar endå kännde jag att det var lika bra att köpa en borttagning som inte sliter ner nageln. Denna kostade 24:- eller något liknande ocskå den  från H&M

4. Nu kommer jag till mitt nödvändigaste av dessa köp, nämligen BH:n. Det är ingen vanlig Bh utan en "multifunktions" dvs. den går att använda på många olika sätt. Största anledningen jag köpte denna var för att använda den under min AmericanApparel-klänning med djup ryggurigning. Det går nämligen att flytta ut bh banden så dom sitter långt ut dvs dom syns inte inne på ryggen, sen finns det ett band som sitter runt magen och drar ner det bakre knäppnings-bandet, resultatet blir att ingenting syns och att man kan använda BHn under alla rygguringningsplagg, perfekt för mig som inte vill gå utan BH, du kan även köra halterneck, crossback och liknande grejjer med denna BH. Finns i vitt och svart hos Lindex

Kommentarer
Postat av: EVELINA

fin blogg =)

Postat av: malin

jag har en likadan bh, och jag kan säga att jag är jätte nöjd med den:) tyvärr har jag tappat bort det tillhörande bandet :/

2008-02-25 @ 20:06:56
Postat av: Anonym

Ha en skön kväll...

2008-02-25 @ 20:12:16
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Johanna

Evelina: Tack:)

Malin: Ja den verkar väldigt bra faktist, hoppas den blir användbar :)

2008-02-25 @ 20:12:42
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Men vad kostar en sån smart bh? :D

2008-02-25 @ 22:04:47
Postat av: Johanna

Anonym: Den kostade 169:- men jag hade en rabattcheck på 30% så det blev 120 typ :)

2008-02-25 @ 22:24:41
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Jenn

Låter som en toppen bh! men är den verkligen bekväm ?

2008-02-26 @ 09:42:35
Postat av: Johanna

Jenn: Jag har ju inte börjat använda den än så kan ju inte riktigt utala mig om det om du syftar på bandet runt magen? Det sitter ju inte direkt på magen heller mer på revbenen men det känns som det ska funka bra :) Själva bh:n i sig är ju hur skön som helst, det är en helt vanligt t-shirt bh eller vad man kallar det, utan synliga sömmar och sånt :)

2008-02-26 @ 10:57:26
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: jossefiin

Den måste jag spana in!
Freebra känns så omständig ibland + de känns säkrare med riktig BH. Är det push up BH? :) hoppas!

2008-03-29 @ 07:44:57
Postat av: Johanna

Jossefiin: Ja gör det, väldigt användbar :)
Neh det är inte push-up men den är ju sådär fodrad med "inlägg" o grejer som en vanlig bh!

2008-03-29 @ 12:43:53
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback