Rosa

Jag har nog aldrig varit sådär tokig i rosa som vissa verkar ha blivit under perioder (skulle isf vara när jag var väldigt liten!) Men däremot tycker jag det är väldigt sött och flickigt. Mamma köpte ett par nya flipflops till mig inför alanya resan vilket jag blev jätteglad för och hon valde rosa när hon  tänkte på mig sa hon. Emelie har också lånat ut mig en bikini som även den är rosa (när jag som hastigast nu kom på att jag inte hade speciellt många bikinis som föll mig i smaken?) Så lite rosa blir det nu på semestern! gölligt :)


Gillar ni rosa? :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag älskar rosa! :) men det ska vara i lagom mängd. jättesöt bikini och flipflopsen blir grymma på bruna fossingar ;D puss darling

Postat av: Emelie

Nej rosa går bort här! Om det ska vara så gillar jag gammelrosa eller ljusrosa. Haha och jag ska vara ägaren till bikinin :)

2008-08-11 @ 15:47:01
Postat av: Domme

Klart jag gillar rosa! :) Det räcker med att klicka sig in på min blogg så ser man! :)

2008-08-13 @ 21:54:22
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback