Shopping till föreställningen

Som sakt, tiden går och snart är det dansuppvisning för mig på Vasan, ska bli riktigt roligt! Var dock ett par plagg som behövdes köpas in, bla ett par knallrosa strumpbyxor (endast för det tillfället kan jag lova!) och ett illrosa linne. Sen blev det nätstrumpbyxor också i två-pack från H&M.

Hatt, hängslen, jeansshort, hotpants, 50-talsklännig och skjorta har jag redan! Som tur är. Kommer självklart visa upp dessa tro olika outftis  till dansnummrena, när det börjar närma sig :)

Kom dock hem med ett annat plagg, som är ganska ovanligt för mig, kan ni gissa vad det är? (Jennifer du får inte gissa! hihi)

Visar upp det later :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det e ju as coolt me rosa strumbyxor!

2008-04-18 @ 18:09:36
Postat av: momoiro-chan

En ny jeans kanskje? Eller en shorts? ;)

Postat av: Clara

Jeans eller nåt annat som hör till kategorin byxor kanske? :)

2008-04-18 @ 19:01:59
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback