Åre - resa

Nu är jag hemma från dansen, lagomt sent blir det dessa dagar. Och senare blir det inatt. Runt 3 inatt kommer pappa väcka oss (om jag nu hinner somna) så ska vi åka upp till Åre, lång bilresa blir det. Och jag som verkligen har problem att sova i bilen! Hur som helst har jag med mig en bra skiva som älskling brännt till mig, jag har lagt in nya låtar i moben, har en bra bok (kan dock inte läsa i bilen, mår illa) och sen har jag en sovmask. Så inget borde ju kunna störa min sömn, förutom den lilla detaljen att man sitter i något som åker ...

image1868

Sovmask  (min är egentligen helsvart), kommer från Åhléns
Boken Mina hemligheter, inte kommit så långt i den än, men det verkar riktigt bra!
Albumet, One republic - dreaming out loud


Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Boken har jag läst det är väl inte hennes bästa bok, men den är helt okej :) Hoppas du får trevlig i Åre! Kramis

Postat av: Johanna

Anni honey: Neh okej, den verkar ju sjukt rolig nu i början iaf :) kram på dig!

2008-04-13 @ 17:41:05
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback