Stövlar (del 1)

Det är en liten utmaning på G runt om i bloggarna.
Jag är inte den personen som brukar ta del av dom.
Men när det nu gällde skor (Johanna älskar skor!),
så tänkte jag att det kunde vara en kul grejj.
Utmaningen hitta jag hos
kelly och går ut på att man ska visa sina stövlar.
Jag rotade endel i garderob och lådor å här är nog endel av stövlarna jag köpt dom senaste åren iaf!
( Hittade några riktigt hemska med paljetter o smuts o riktigt tjocka klackar o vet inte vad, dom får inte vara med!)
haha

image481

Självklart gör sig stöveln bättre på foten än bara uppradad, men då jag var hemma själv o ingen kunde ta kort så fick det bli såhära

Raden högst upp är den jag kommer använda nu i höst o vinter tror jag, kanske tillkommer det några mer! ;)

Ankelboots o pumps kommer nog till nytta också. På tal om det, så har jag betydligt mer sommarskor än vinterskor, lättare att kombinera och betydligt billigare för plånkan. Så är ni intresserade, trots att det inte är höstskor det gäller o vill se mera skor,så säg bara till :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilka fina skor, gillade raden högst upp mest! =) Ja, lägg gärna upp alla sommarskor vore något ;)

2007-09-11 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback