Skor (Del 2)

När jag visade mina vinterstövlar häromveckan, fick jag en kommentar om att visa resten av min skosamling, nämligen sommarskorna! Så visst kan jag göra det (Skor från den här sommaren och förra) Äldre än så har jag inte kvar/tillhands.

image513

Här är då mina 15 par sommarskor (som jag använt den här sommaren)
Bilden kan vara lite otydlig så lägger in några närbilder oxå.

   




Pumpsen är mina favoriter och nya för i år alla tre

Skulle va jättekul om ni ville visa era skosamlingar! Älskar ju skor ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

Ojojoj så mycket härliga skoor! :D

Postat av: Nadja

Vad mycket fina skor :D :D wiee vad kul!!

2007-09-16 @ 20:10:34
Postat av: Johanna

Nadja: Tack! :)

2007-09-16 @ 21:47:54
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback