Så söt

Ni skulle se min "lilla" sötnos just nu :)  han ligger o sover. sovit 45 min eller nått snart tror jag.
Sitter här o knappar på datan, försöker vara tyst..
Tänkte kolla heroes snart, spelade ju in från igår nivet.
Mycke TV blir det nu ikväll, Heroes, Idol å så heroes igen.
O sen imorn ere helg!

Neh, nu ska jag krypa upp till Emil lite. hihi
Vi ska ju sy in hans byxor oxå, ett par riktit gamla, eller ah "före våran tid" då det var lite lösare :P
Kan kanske visa före o efter bild om ni vill?

kramisar / Johanna :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hm jadu.. haha jag har ingen vidare koll direkt :p men typ designer, inköpare, försäljare, stylist, mönsterkonstruktör och sånt, men jag tror att man måste läsa vidare för att bli ngt av de..
aha okej, jag hade faktiskt tänkt välja media innan jag hittade mode/design :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback