Gossip girl

Har glömt att både recensera och berätta om Gossipgirl böckerna

image447 image448 image449

Tog mig igenom hela serien i sommar, tog mig igenom är kanske lite fel ord för dom här böckerna behöver man verkligen inte ta sig igenom, dom här böckerna är allt imot vad en bok annars ska innehålla. Den här är lätt och enkel, det är skvaller, tjejer, killar, kläder, mode, designers, fester och såklart kärlek. Jätte härliga böcker om man bara vill ha nått o läsa.

Jag o syrran läste dom sammtidit i sommras på landet, en frukost kunde låta såhär : Men asså jag tror det är Serena helt klart, - Ah men det blair sa va ju ... Man inser ju hur galet det är när man kommer på att det är personerna i en bok vi pratar om. Hur som helst, väldigt lättlästa, härliga böcker som man fastnar i totalt!
Hoppas det kommer ut fler :) (man måste ju få veta vem gossip girl är ;P )

Jag ger den:

image450image450image450image450image450  (5/5 hjärtan)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sitter här i skolan och väntar på dej (A) hihi =)

2007-09-05 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback