Bara att tuta o köra!

Idag började jag träna igen (dans såklart), men har faktist bytt dansskola från balettakademien, till en lite mindre Annikas dansskola . Anledningen är nog mest för att jag saknade dansuppvisningar så mycket, vilket balettakademien inte hade. Själva uppvisningen är ju det man ser fram imot, det som pushar än att kämpa!
O idag har jag verkligen kämpat, dansade en lektion på en o en halv timme, men den var för lätt så läraren tykkte jag skulle testa lektionen efter om jag orka (annars kunde jag titta på), men jag körde på i en o en halvtimme till.
Så nu har jag kommit hem efter 3 timmars träning o hör o häpna jag skippade inte äns armhävningarna (på lektion nr:2). haha. Vilket är mitt hatmoment om man nu ska vara lite lat o få välja själv.
Nåväl, känns som jag fortfarande är igång o inte varvatt ner, men skola imorn så måste sussa nu!

Hur gör ni för att hålla igång, nån speciell träning ni gillar mest?

Har dansat balett 4-8års ålder, 8-13 jazz/show, 14 Street o nu 16-18 har jag kört på showen, en termin salsa oxå!
Är nog bara dansen som berör mig när det gäller träning, allt med bollar o göra hör inte ihop med mig!


image442

Kommentarer
Postat av: Josephine

det trodde jag med och de hade ett par fina, de enda gråa som fanns med dom var gamla så de fanns bara i M och L. Jag kollade på tre H&M :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback