29/9 Regnet...

.. det bara öser ner

image601


Vaknade till smattrandet på rutan, en lördamorgon, känndes helt klart som en grå söndag då det första jag gjorde var att satte igång att plugga. Inte likt mig då jag knappt har pluggat något sen skolstarten och att offra en lördamorgon till det var kanske lite oväntat. Men då jag inatt skickat in ett klagomail till abc-gruppen (nivet dom man beställer studenkläder av) så hade jag väll den där viljan att bara bli av med skiten kvar i kroppen hela natten.. well well. då har jag nu iaf en plugg-grej ur världen, då kanske man kan gå och unna sig lite god frukost sisodär halv 2 på dagen! bläh, hatar när det blir fel i vanorna. men men..

Vad gör ni denna gråregniga lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback