25/9

Idag har det inte blivit något bloggande vilket är ganska ovanligt, men jag har självklart en förklaring till varför...

Imorse fotades outfiten påväg till skolan, skulle blogga när jag kom fram var det tänkt men jag glömde nycklarna till skåpet hemma, där min laptop är så icke.. Efter skolan gymmade jag och Emma och nu är jag hemma.
Lägger upp en dagens inom kort men måste bara berätta att jag fått en kussin idag! En liten pojke :)
Dom hade inga namnförslag på killnamn så jag har suttit och spånat lite och kommit fram till att jag gillar namnen
Elias, William, Leo, Albin, Isak och Oliver :)

Kanske ni har några bra namnförslag? tipsa på!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker att Liam, Oskar och Filip är fint :)

2007-09-25 @ 17:54:09
Postat av: Johanna

Jah, Liam va jättefint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback