Statistik

image875

Jag måste bara berätta för er vilken glädje jag kännde igår,
jag har nämligen alltid undrat och funderat över hur man ska få sin blogg sedd,
hur folk ska kunna veta att den finns över huvudtaget?
Finns ju nämligen tusentals bloggar som man faktist inte vet finns..

Men så igår när jag kom med på
stockholmstreetstyle så sköts det verkligen upp i statistiken,
trodde aldrig så många skulle hitta till min blogg just pga detta.
Jag brukar ha runt 50 unika besökare varje dag,
men efter igår visade stapeln hela 287 unika och 858 sidvisningar,
en ökning med nästan 6 ggr så mycket!
Förbluffande men sammtidigt jättekul! Hoppas verkligen ni som hittade hit igår, vill återkomma!

I wont disappoint you! :)

Kommentarer
Postat av: Kelly

Grattis! :-)

koftan är i akryl o kostar 199 kr. den är så mjuk verkligen, känns som kashmir

Postat av: nathalie

hittade din blogg genom sthlmstreetstyle faktiskt :)
har blivit en av mina favoriter nu, keep up the good work! :)

2007-10-30 @ 22:13:35
URL: http://nathlyy.blogg.se
Postat av: Karro

jag hittade den också där
& absolut
jag tänker fortsätta kika in här.
känn dig bevakad :D
haha

2007-10-30 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback