Räkmackor och Glass

.. kanske inte låter som världens bästa kombo.. Men åt ju trots allt inte det ihop.
Gu vad jag älskar skaldjur i alla des slag säger jag bara.
Det blev räkmackor till midda, precis lagom mat för en söndakväll.

image673

Därefter kollade jag på Ensam mamma söker (vilket håller på än)
Och så kommer mamma in på rummet med en daimstrut!, inget man tackar nej till direkt :)

image674



Vad gör ni för att förgylla era söndagar?

(uppdaterar lite här!)

Pappa kom nyss in med färsk annanas!
tycks inte ta slut på ätandet här, men för er som känner mig och vet om att jag är fruktoman
och ofta väljer exotiska frukter framför godis och andra sötsaker, så är det här pricken över i:et!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Myser ner sig med en söndagsfilm brukar alltid funka ;) men dina alternativ lät välidgt bra också! :)

2007-10-08 @ 21:22:21
Postat av: Johanna

Sandra: Jah eller hur, filmer går ju alltid hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback