Pissväder

fy fy fy säger jag bara för det här vädret. Kom nyss hem från stan, var bla, och klippte mig och köpte även en tygbit till mitt nästa plagg!.. Håret känns ganska så kort nu när jag kom hem, men jag vet att det behövdes. Men jag kan endå inte låta bli att sakna det lite, speciellt när man drar fram håret så bara poff tare slut. haha

image866

Såhär långt var mitt hår innnan det klipptes! Dock väldigt slitet i topparna..
(lägger in en efter bild sen, nu är håret bara blås,regn,flygit rusk!)

image867





Från topp till tå!

♥ Halsduk, kappahl
♥ Skinnjacka, Vera Pelle
♥ Lång gammelrosa cardigan, Monki
♥  Mörkgrå strumpisar, Åhléns
♥  Skinnstövlar, Second hand














.

Kommentarer
Postat av: Mark

Du läste nog inte hela inlägget ordentligt :)q

Postat av: Mark

Prylar, that's love! ;)

2007-10-29 @ 19:42:35
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Mark

Ja! :)

2007-10-29 @ 19:48:27
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback