Party kläder

Jag är verkligen sugen på att gå ut. Känns som det var jättelängesen jag va ute o bara hade fun fun!
Nu när det blir mörkare o mörkare för varje dag, så känns suget ännu mer på att göra saker.
Hur som helst kom jag att tänka på att jag inte har så mycket "gå ut" kläder. (okej jag har kanske ganska mykket kläder) men allt känns ganska så neutralt eller som jag använder i mina "vanliga outfits".
Ni har säkert inte heller missat, att det är endel glitter och glans i höst/vinter!
Denna partytop fick jag syn på hos H&M

image816

Kanske lite mycket glitter och paljettaktig för min del. Är lite mesig på sånt där faktist, tro det eller ej.
Men skulle kanske funka om man körde till en rätt så neutral outfit, gärna till bara svart!

Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback