Oväntat besök

Idag fick vi oväntat besök i skolan.. eller ah, oväntat för oss elever iaf..

Under förra veckan hade vi fått mail av våran fotolärare om hur viktigt det var att vi skulle komma på fotolektionen på måndag (idag). Vi skulle få ett fotouppdrag som var "ones in a lifetime"

"överaskningen" var Johan Glans, komikern nivet (bla. från Parlamentet)
Vi skulle fota han under tiden han var här och snacka. Kunde knappt fota eftersom det var så kul!
Anledningen till att han kom hit var för att det skulle bli lite roligare i vardagen här på skolan, vilket verkligen behövs!
Bra start på en måndag tycker jag! :)


Bjuder på lite bilder som vi fota!

image689

image690  image691



Kommentarer
Postat av: Sandra

Thanks! Kul överraskning, och säkert oväntad!

Postat av: Evelina

haha ja snacka om bra start på veckan! vad skoj för er!
koftan jag köpte är inte stickig alls vad jag känt hittills, den är så varm så den går inte använda än! så bra i vinter blir den =)
kram

2007-10-08 @ 18:51:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Debbie

Haha, shiiit va roligt! Jag vill också ha besök från honom i skolan :D komiker borde helt klart göra studiebesök oftare ;) låter som en sjukt bra start på en vecka!

2007-10-08 @ 19:57:16
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Emelie

haha känner igen den där darth vader imitationen :p han är så rolig :D

2007-10-08 @ 21:59:53
URL: http://emelieedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback