Lugg

Hårsnack, japp!

Luggen är ju fortfarande kvar i höst på var och varannan människa. Jag funderade ett tag på att klippa den där raka skarpa tunna luggen som är så snyggt till rakt hår, men tror ni man våger sig på det? nej nej inte jag.. Tror faktist inte det skulle vara så lätt för mig att ha lugg heller (även om jag ibland skulle vilja). För det första har jag väldigt tjockt hår, men det största problemet är nog att det egentlgien är ganska så lockigt (plattar håret). Att hålla en lugg fräsh och snygg dagligen blir ett väldans arbete om den ska behövas plattas och stylas så extremt mycket på ett ickerakt hår.

Kate Moss kom nyligen till sin visning för Top shop i en helt ny frilla, en mer mjukare variant av luggen, vilken jag inte sett så mycket av förut?

image762


Kanske en lite lättare lugg att ha och göra med om man har vågigare hår?
Jag vet inte. Hur som helst tycks luggarna sitta i sig även den här hösten/vintern
Jag föredrar dock fortfarande den skarpa raka!

Vad tycker ni om denna sorts lugg? Hiss eller diss!?

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar på din fråga: Tack du är så snäll!!! Det värmer.. Men ja alltså, har ett gummiband i midjan som rynkar kjolen automatiskt och är enkelt att göra. Sy en "gång " i övrekanten dit du sätter gummibandet. Hoppas detta hjälpte och kom ihåg att visa resultatet! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback