Julia Roberts

Har alltid gillat Julia Roberts, tycker hon spelar i bra filmer.
Kanske just för att hon ofta spelar i den filmgenren jag gillar.
Hur som helst är det någon form av "Julia Roberts vecka"3an.
Just nu visas Notting Hill, har sättt den tusentals ggr, men går alltid att se igen! Love it
Kommande dagar kommer dom även visa.

Pelikanfallet på fredag 21.30

image822



Sova med fienden på Lördag 23.00

image823


Mona Lisas leende på söndag 21.00

image824



Gillar ni filmer med Julia Roberts? Isåfall, vilken är eran favorit
? :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

gillar sova med fienden, den är asbra :))

2007-10-23 @ 22:32:15
Postat av: sofia

Ja, älskar hennes filmer :) Nothing Hill och Pretty woman är mina favoriter :)

2007-10-24 @ 03:39:55
Postat av: Maria

Nothinh Hill är nog den bästa:)

2007-10-24 @ 15:28:23
Postat av: Emelie

Jag gillar mona lisas leende.. fast jag vet inte om jag har sett dom andra två.. har du sett nån av dom tre?

2007-10-24 @ 20:28:06
Postat av: Johanna

Emelie: Jag har Mona lisas leende på film och så tror jag att jag har sett sova med fienden fast länge sen. Pelikanfallet har jag inte hört talas om faktist? Hade jag fått valt ut mina favvosar av Julia roberts filmerna , hade det blivit helt andra! mer komedi o kärlek! typ, Pretty woman, Vid din sida, min bäste väns bröllop osv :)

Postat av: Sandra

kan du inte berätta mer om sånt, typ vad lyssnar du för musik, vilka är dina favoritfilmer, vad gillar du för mat, så kan du lägga upp bild till det hiih =)

2007-10-25 @ 19:51:03
Postat av: Johanna

Sandra: Absolut! Det är ju saker som finns med i vardagen hela tiden, så det kan jag tänka på mera att berätta om :)

2007-10-25 @ 19:55:14
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback