En klick orange

Hej på er!
Har inte hunnit blogga idag. Försov mig nämligen imorse, kom hela en timme försent!
Allt har egentligen varit rörigt idag, inget speciellt har gått vägen och jag är fortfarande sjuk.
Svårt att komma tillbaka till verkligheten så att säga.

Ikväll har jag dans oxå, som jag missade förra veckan! Känns inte alls bra att missa en till när det nästa vecka är lov oxå. Funderar på att åka in ikväll iaf och kolla o kanske försöka hänga med lite på kombinationen i slutet (dansläraren förbjuder än att träna när man är sjuk, speceillt vid halsont)
Hur som helst, slänger in en Dagens nu iaf! :)

image809  image811 

                                                 
 



♥  Vit tröjja, Gammal, ingen aning vart den kommer ifrån faktist
♥ Orange sjal, Mammas
♥ Svarta jeans, Miss sixty
♥ Skinnjacka, Vera Pelle
♥ Skinnväska, Indiska
♥ Pumps, Din sko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback