svar på kommentar

Har funderat lite kring det här med kommentarer på bloggen
Nämligen gällande svar på kommentarer!
Har bara en kort liten fråga, vad föredrar ni?, att jag svarar här på bloggen på era kommentarer så att alla andra som läser bloggen också kan ta del i svaren och frågorna? eller att jag svarar i era egna bloggar?
Tycker nämligen det blivit lite rörigt, svarar oftast i era bloggar, men så fort någon kommenterar som inte har en blogg så svarar jag ju här i bloggen? vilket kan resultera i att det ser ut som jag kanske bara svarat på en kommentar i ett visst inlägg? Vilket absolut inte är sant, svarar på allt! :)

Blev ett lite invecklat inlägg kanske, men kom gärna med eran åsikt vad ni tycker är bäst!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker det är bäst att du svarar i ens egna blogg, annars blir det rörigt för oss läsare att leta efter svaret och så vidare you know.. Men sen kan ju du givetvis svara i bloggen på ett inlägg, om man har frågat att du ska skriva om en spciell sak, ja du fattar..

Postat av: emma

jag tycker du ska svara i de som har bloggar, i deras bloggar. de som inte har kan du svara i kommentarfältet.:)

2007-11-07 @ 11:47:56
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se
Postat av: emma

svara på din egen blogg så alla läsare kan se vad du svarar :)

2007-11-07 @ 13:21:14
Postat av: Emelie Elias

Svara i din blogg!

2007-11-07 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback