färsk annanas

Har precis kollat på lyxfällan på 3:an och jag säger bara hur kan det gå så långt att man har noll koll på sin ekonomi? Jag kan itne se hur det kan bli så? Folk har ju allvarliga problem och kan förlora allt. Vem riskerar det? image1036Jag kan inte ha en "räkning/betalning" liggandes längre än en dag utan att jag känner behov av att betala, det här med att ta lån sen när man flyttar hemifrån tycker jag känns asjobigt, hatar att låna pengar då man hela tiden känner sig skyldig någon annan nått.

Men hur som helst. nogpratat om det, jag sitter faktist och gör något betydligt mindre viktigt, äter färsk annanas! Så himlans gott, love it!

Va gör ni ikväll ? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg det med och blir riktigt förbannad på gubben, att man kan vara så elak mot sin sambo. ååååhhh och så pratade de som bonnar, är det så jag låter? (med tanke på att vi bor nära varandra) fan.

Postat av: Johanna

Sandra: Haha, så farligt prata dom inte väll ;)
vart kommer du ifrån då? :)

2007-11-16 @ 10:28:26
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback