Den lilla svarta

image1055 image1056
image1057 image1058

Den lilla svarta, som det så fint heter, funkar för alla tillfällen och finns i alla varianter!
Just nu har dom många glammiga godbitar hos
Asos 

Dessa är några av mina favoriter. Alla är axelbandslösa eller så kallad tubtop-modell, vilket jag tycker funkar prima och gör lätt en klänning "festligare" två av dom är i glansigt tyg, en i paljetter  och den andra har många vollanger i en kortare variant och blir även den piffigt fläschig!

Vilken är eran favorit? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

tjaba :) haha jasså :p såg du inte visningen ;D ?

Postat av: karoline

den første var helt nydelig:)

2007-11-19 @ 21:44:54
Postat av: Johanna

karoline: Jag gillar nog den mest också, just för det glansiga tyget och korta längden, dom andra skulle nog bli för långa på lilla mig! :)

2007-11-19 @ 22:04:59
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Jessica

Den första klänningen var grymt snygg :D

2007-11-20 @ 07:13:31
URL: http://jessicachristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback