Den är min

Okej, nu är det nämligen så att min systemkamera tycks inte vara glad på mig? och min laptop med photoshop o hela baletten är i skolan. Ni får ha överseende med den dåliga kvallen på bilderna..
Men nogpratat om det!

Här ska ni se vad jag välkomnat hem! :)

image946
Är den inte fin, eller är den inte fin?
Jag tror denna kommer bli ruggigt använd denna höst/vinter. Mysa ner i t ill ett par ribbade strumpisar!
Kommer antagligen använda den i någon av veckans outfits, så där får ni se bättre bilder
För 350 riksdaler blev den min!


image947

Blixten mixtrade till det lite hära, men ni får ju iaf en inblick i hur dom ser ut.
Bild 1 är på nya klockan, dock  syns inte själva uret, men helheten iaf! Kostade 195 kr men med bloggrabatten blev det ungefär 150 kr. Hiss eller diss?

Bild 2. är ett armband jag hittade på h&M, var ute efter något stort och maffigt, som lätt kan användas till en enkel och mer "ren" outfit. 59 spänn

Det var det, något som föll er i smaken? :)

Nu blir det sussa, vi hörs imorn!

kramar / Johanna

Kommentarer
Postat av: Björn

150 kr för en klocka är ju som en fis i rymden! Tycker den var snygg. Bra köp =)

2007-11-06 @ 03:30:56
Postat av: Nadine

This is an awesome cardi :).

Postat av: katrin

Allting föll mig i smaken :) Har koftan själv faktiskt! Måste fråga, vart kommer klockan från? Den var ruskigt snygg!

2007-11-06 @ 19:52:19
URL: http://katla.tjejsajten.se
Postat av: myra

varifrån komm den urfia koftan???!!!!

2007-11-07 @ 18:45:44
Postat av: Johanna

myra: Koftan finns att köpa på Indiska :)

2007-11-08 @ 00:49:08
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback