Torrshampoo, Lee Stafford

Fick en fråga från Emelie om mitt torrshampoo som jag använder.
Köper det på Kicks, 85:-

Torrshampoo, Gör ju inte håret, skinande rent.
Men funkar utmärkt för att förlänga dagarna mellan vanlig shampootvätt.
Då det sliter och är onödigt att tvätta håret för ofta.
Har du en dålig hårdag, och inte hinner med duschen ere bara o spraya på lite.
Det här torrshampoot funkar bäst på ljust hår, när du sprayat hårrötterna drar du igenom med fingrarna.
Sprayen funkar även bra som volymspray. Absolut värt att testa.
Minuset ligger väll att man känner sig fortfarande skitig i håret, men det syns ju iaf inte!


image225

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så hur ofta dushar du med vanligt schampo? (nyfiken på om jag ska köpa torrschampo hur det funkar)

2007-05-27 @ 20:41:11
Postat av: C

Har fastnat för det där torrschampot, love it! Precis som du sa, så är det skit bra när man inte hinner eller bara inte orkar tvätta håret :)

Postat av: Johanna

Anonym: Tvättar håret med vanligt shampoo ungefär var tredje dag. Alltså torrshampoo dagen innan "duschdagen" när det är som värst :)

2007-05-28 @ 14:29:46
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Emelie

var precis o införskaffade mig det där torrshampoot, ska hem o testa sen :D

2007-05-30 @ 15:26:32
URL: http://emelieedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback