9/5 Grattis till mig. hihi

Idag fylleer jag 18!
Har haft en jättebra dag, men presenter, nära och kära o massa mys!
Fick en Digital systemkamera, jätte oväntat, trodde aldrig jag skulle få! :) hihi
Blev verkligen jätteglad, kosta runt 6-7000 tror jag, svårt å få ur mamma o pappa priset .
Men har kollat runt lite själv.
Fick även rätt mycket smycken :)
Av farmor o farfar, Guldarmband och Pärl -halsband/armband och örhängen.
Av älsklingen ett jättefint silverarmband, väldigt likt ett jag själv tittat på.
Han visste inte det förstås, väldigt duktig på att pricka rätt! tack gubben :)
Fick Rosor av Emma o hennes föräldrar, Jättestor blombukett av pappa o mamma imorse!
En tunika/klänning av lillasyster och blommor och pengar av Sussie o Elina
Tack för allting allihopa!
Hoppas jag inte glömt nått/någon :)

Kommer att visa lite bilder sen på presenterna o även på endel som shoppats dom senaste veckorna
har verkligen varit dålig på att uppdatera på den fronten, fy på mej :P

Köpte bla, en skinväska igår, från indiska! åh gu så fin den är!
En annan tunika i Linne, oxå från Indiska samt en enkel bomulsklänning från H&M barnavdelning.

Har skor o lite annat att visa som shoppats, så det kommer! kanske imorn om jag hinner, annars under helgen !

Nu ska jag gå å vara lite social igen! Chao alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback