Lördagkväll 17/3


image105

Lördagkväll och seg som tusan
Men ska pallra mig iväg till Emil
på lite filmmys :)
Kvällens klädsel skulle gärna för mig
se ut såhär!
Sommar sommar
Men det blir att dra ner leggingsen till max
och köra på stövlarna.

- Bomullsklänning, H&M
- Leggings, Gina tricot
-  Sommarskor :)
- Hjärthalsband, Pärlshopen


Alla har vi nog haft problemet med skor,
vart ska man ha dom?
Har gått helt okej i en rörig garderob
tills i förrgår då jag kom hem med fem par nya skor
En walkincloset skulle man inte klaga på, men vart skulle
den få plats tro =/
Därför blev jag illa tvungen att fixa problemet på något sätt
Och här har vi min början (ska köpa mer hyllor sen)

 

(Har inte tagit bort prislappen på dom nya skorna än)


Upps nu har jag bråttom, blir bakad potatis :) och sen bråttom till tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback