2/3

Har klippt mig ikväll hos ella, blev helt okej.
Klippte upp det ganska mycket om man jämför med vad jag gjort innan.
Fick bort allt det slitna iaf så det känns skönt, men lite kort blev det dock,
men så känner jag alltid. haha :) (kommer bild senare)


Dagens Klädsel

Guld och Gult

- Naturvit/Ljusgul top, Gina Tricot
- Guldhjärta egendesignat, Pärlshopen
- Svarta stuprörs Jeans, H&M
- Guldarmband
- Guldörhängen

 



Imorgon blir det myskväll med tjejerna hos mig, Käka lite tacos, godis o kolla mello :)

Ägnar tusen tankar åt min älskling varje minut, har varit ifrån varandra över en vecka nu, rekord.
Längtar efter dej något otroligt. Två dagar kvar..

Gonatt, Nanna sött

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker också att när man klippt sig så blir det så kort! Men det växer ju ut fort :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback