10/3. Vår

Idag när jag vakna vare sol och all snö har nästan töat bort.
Nu känner man verkligen att våren är på G, eller?
Jag vaknade tidigt vid 9, drog på mig klädderna och tog en powerwalk med Mamma i 45 minuter
Känndes jättehärligt. Om man nu ska klaga på något kanske det är att det blåste lite mycket
När jag kom hem bestämmde jag mig för att sy in mina nya H&M jeans (SQINjeansen), dom är inte så jätte lösa, så tog bara en cm, max. Konstigt att minsta storleken 24, kan vart så stora? brukar vanligtvis ha 25 som sitter bra. Hur som helst känns det bra nu, är helt förvånad att klockan bara är 12
och har redan hunnit med en del. Ska göra sallad till lunch vare tänkt :)
 Nu är nya livet igång Emil, dags att hänka på? ;P haha

Ha en bra Soooooooooolig dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback