Sommarlista

Idag har det verkligen regnat hela dagen.. Äntligen kommit hem från jobbet iaf, tänkte städa o vara lite duktig. Men hamna framför datan i sängen och har ingen som helst lust att pallra mig upp.
En sån här dag tänkte jag att det skulle passa att skriva en sommarlista. Minnen, förväntningar och ledighet med förhoppningsvis sol, är sånna saker man kan plocka fram i regniga dagar.



MIN SOMMARLISTA

Vad ska du göra i sommar? :
  I sommar har jag redan hunnit med Mallorca (längtar redan tillbaka), ska även åka till Gotland med min pojkvänn, endel tid kommer spenderas på landet (Dalarna) och just nu jobbar jag på en italiensk resturang fram till slutet av vecka 27.

Sommarens plagg: Klänningen, helt klart. Klänningar och tunikor funkar till allt. Varma dagar helt barbent, kyligare med ett par leggings under! Till Fest med ett par läckra pumps, vardags med sandaler/ballerinas.

Sommarens accessoar: Jag skulle nog säga armband och halsband. Matcha varje outfit med olika halsband! Sjalar är förstås alltid fint, enligt min mening. Gillar även att variera skor! Om man nu kan kalla det en accesoar. (har hitils köpt redan 11 par sommarskor, kan inte hjälpas, älskar skor! :)

Sommar för dig: Soliga varma dagar på landet, då vi är ute med båten! Härliga Picknickar på djurgårn och andra parker. Shopping, brun hy och för att inte tala om allt mys med min kärlek

Alltid i väskan: Solbrillor, Mobil, Hand and nail cream, lipsyl med rosa lyster och självklart plånkan!

Bästa Sommartipset: Gotland! Har älskat gotland sen första gången jag var där. Nu har jag inte varit där på 2 sommrar tror jag, och ska bli helt underbart att åka dit igen !

Kommentarer
Postat av: Nina

thanx :D

Postat av: Josephine

11 par sommarskor, de var en del haha!
jag har köpt 6 eller 7 par tror jag och folk tycker det är många :P

2007-06-27 @ 19:50:50
URL: http://joosephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback