19/6

Hemma igen
Känns skönt faktist, en vecka är alldeles perfekt, känns mycket längre när man är borta sådär.
Har varit solit, varmt, och mycket badande, och för att inte tala om ätande!
Har inte vågat mig upp på vågen äns sen jag kom hem. Haha
Men nu är det nya rutiner, därför jag inte hunnit blogga

Kom hem två på natten i söndags och skulle upp och jobba på måndag morgon!
Ingen sömn där inte. Ska jobba tre veckor, men bara under lunchrushen.
Servitris på en Italiensk resturang. Mycket stressigare än vad man kan tro!
Men det funkar, det är iaf något.

Har massa härliga bilder från mallorca, som kommer att komma upp på bloggen inom kort! :) image249


Tills dess bjuder jag på en dagens istället.
Enkel outfit


Jag har på mig:

♥  Svarta leggins, Gina tricot
♥  Tygskor, Vagabond
♥  Lång tröjja, Zara
♥  Sjal, H&M
♥  Skinjacka












.


Kommentarer
Postat av: Helena

Nej vilka balla skor! Asfin outfit btw :)

Postat av: Hanna

söta skor :)

2007-06-20 @ 16:05:43
URL: http://hannuw.blogg.se
Postat av: Hanna

Söta skor :)

2007-06-20 @ 16:06:19
URL: http://hannuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback