2/7 Dagens outfit

Idag har varit en lång men härlig dag. Sol sol sol o värme! :)
Blir så glad. Jobbdagen gick hyffsat fort. Träffade sen älsklingen för lite shopping. Till han!
Vi köpte nya jeans, replay och en långärmad vit skrynkelskjorta och en kortärmad randig från Topman
Jättesnygga grejjor. Ska försöka fota han eller dom nån dag kanske.hihi.

Sen bjöd älsklingen mej på resturang. Jensens. supergott kött  åt jag, tack älsk
Vi köpte oxå lite hårfärg, åkte hem till mig, Klippte Emil och färgade, snyggt snyggt!
Hann med mycket på en dag .

Hur som helst hade jag bråttom imorse till jobbet så hann inte slänga in en dagens
så gör d nu ist, sen blir det hopp i säng så jag orkar upp imorn!
Tror vi slipper undan regnet imorn oxå, hoppas hoppas, klarar inte mer regn nu =/.


Jag har på mig:image309image311


♥ Vita shorts, Vero moda
♥ Svart tubtoppslinne, Gina tricot
♥ Vit/svart blommig kofta/top, Gina tricot
♥ Svarta pumps, Din sko









,








.

Kommentarer
Postat av: Sara heter jag

Använder du pushup bh eller har du stora bröst naturligt?

2007-07-03 @ 12:55:57
Postat av: Johanna

sara: JAg använder push up ganska ofta men har även rätt stora/normala bröst i jämförelse till min kropp. 70C i Bh storlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback