16/7

Ikväll bär det av till Gotland, eller inatt rättare sakt! Båten går 23.30. Men vi åker hemifrån redan vid 8a. Ska ju enda ner till nynäs med pendeln, plus att vi ska betala biljetter o grejja.
Har inte äns kommit halvvägs med packningen, men det e lugna puckar, eller hur? haha
Ingen idé o stressa upp sig, har ju som sakt hela dagen på mig att packa.

Gick upp i hyffsad tid idag, ska upp till centrum o göra några ärenden, bla, hämta ut mitt studiebidrag, som nu börjat komma till mig efter jag fyllt 18. Ska föra över så det kommer in på mitt konto i fortsättningen.
Går klädd i min vita mjukisdress, så känns nästan onödigt att slänga in en dagens, men får se sen om det blir några bilder tagna i sommarsolen! Idag ska det bli hela 25 grader här i stockholm! :) Hur bra som helst, Hoppas det håller i sig på Gotland oxå, Åh, ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar :nja tror den e rätt ny :) kostade 199 kr :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback