alla<3daag

alla<3daag

Idag är det alla hjärtans dag. och jag ligger hemma och är sjuk :( Känns jättetråkigt, jag som hade hoppas på att gå ut ikväll eller ha en riktigt lång myskväll med älsklingen.. Hur som helst går det inte att göra någonting åt, Emil kommer förbi en liten stund efter skolan i alla fall! ska bli skönt att bara få träffas, eftersom det gått hela tre dagar sen sist. Att älska varandra handlar om att vårda kärleken alla dagar under året, så kanske är den här dagen lite överskattad, trots att det är mysigt i sig :)

Jag har världens bästa kompis, Emma.
Och någon underbarare pojkvänn än Emil tror jag inte finns på denna jord

Puss och kram på er alla!
Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback