Något som ..

stört mig åtminstone den senaste veckan är min jakt efter underkläder.
Närmare bestämt BH:ar .
Har nämligen fått ett ha begär av lite nya underkläder.
Men det verkar inte gå för sig, varför då?
Jo för att jag tittat runt i sisodär tusen H&M butiker, inte på samma dag. nej nej
utan lite hipp som happ och till råga på allt har tydligen MIN STORLEK SLUTAT TILLVERKAS?
Det här stör mig verkligen. Kan inte ha 75. det går inte. även om det bara är några ynka cm. så måste jag ha 70. Och nu har tydligen storlek 70C slutat producerats? Tror jag har kommit för mig alla andra storlekar på denna planet utom min egen. Kan råka på några 70B ibland, men sen tar det stopp?
Jag säger bara sorry till nästa butik jag går in i som inte har min storlek, då blir det ett påhopp!

Ursäkta min aggresivitet, behövde bara få ut det

Ha en bra kväll alla glada! :)

Kommentarer
Postat av: Liv fra Oslo

Jeg har akkurat samme problem som deg..Kjedelige greier:(

2008-01-08 @ 14:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback