15/4 sommarväder

Idag var natten hemsk. Har hostat nått förskräckligt mycket inatt och repat upp såren i halsen.
har bara blodsmaken i munnen nu =/ .. Sömnen blev inte bättre heller, vakna 1 av att behöva ta tabletter.
Då vare ju bara att sitta vaken en timme o läsa cosmo tills dom börjat värka
Sen blev det 4 timmar till, max. Halv 6 vakna jag igen med världens ont o tog tabletter.
Kollade ett sex and the city avsnitt innan jag försökte somna igen...
Hur som helst är det riktigt sommarväder ute nu.
Har suttit  på balkongen med Mamma o lyssna nu, jag åt en hel HALV macka :)
Det mesta under dom här dagarna. tog iof längre tid än för mamma att få i sig två hela.
Hittade en underbart sommrig bild på Nicole Richie.
Sådär skulle jag vilja ha det nu, bara sitta ute och njuta!

image156

Kommentarer
Postat av: johanna

mm, gillar den också på henne. :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback