Min söta

Det är mycket på gång här hemma, rörigare hem får man leta efter. Och borta i solna är det rörigt också, det målas och fixas. Men nu känns det faktiskt bra. Flytten är så nära att jag knappt hunnit med själv. Har inte äns börjat packa ner mina grejjer. Måste försöka göra mej av med mer kläder dessutom (någon intresserad? ;) Dock kommer jag få en liten mini walkincloset där borta. Valde en sån inbyggd istället för större rum. Har jag en stor skön säng och plats för mina kläder, då är jag nöjd!

Hur som helst kommer min lillasyster, mitt i flytten åka iväg på språkresa i hela 3 veckor! Så länge har hon aldrig varit hemifrån förut. Är lite smått orolig trots att jag vet att hon kommer klara sig bra. Men jag kommer s a k n a henne, lillsis!



Kommentarer
Postat av: JOHANNA ARREMAN

haha om du behöver ngn att skänka kläder till så finns jag här! höhö (a)

Postat av: Lillsis

Hixen<3

2009-06-11 @ 12:10:03
URL: http://gelinderm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback