Våga klipp?

article_image_8dc85a73952a47c8
Rebecca har snaggat sig grymt snyggt. Hon har långt fint hår, och passar riktigt bra i det. Lätt att "lägga över" håret om man vill ha vanlig utsläppt frisyr. Tanken var att Daniel och Caroline på feber ville snagga mig likadant inför plåtningen då dom trodde det skulle passa mig riktigt bra. Tror ni jag vågade? ....

...nej, såklart inte. Jag vet att bilderna skulle bli så coolt snygga, även frisyren. Men skulle bli alltför mycket projekt för mig attt ta hand om det, platta dom små stråna i mitt lockiga ruffs när det växer ut. Och även underhålla snagget om man vill ha det längre. Vi löste grejjen på ett annat sätt istället och jag hoppas det blev precis lika bra, väntar med spänning!

Hur som, jävligt snyggt på Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback