Mitt nästa köp...

... kommer definitvt bli dom här ankel-bootsen med nitar och spännen. Kunde inte slita ögonen från dom. Dom är så himla jag. Så rätt, min pojke tyckte till och med att dom var urläckra (okej han använde inte just dom orden). Jag hoppas bara att dom finns kvar till imorgon, eventuellt övermorgon. För självklart hitta jag dom prick kl 7 (stängning) och utan pengar på kortet... Jaja, jag vet att dom väntar där, jag hör hur dom skriker på mig!



Kommer från Zara och dom blir mina, och kanske dina? för 799:-

Snälla säg att ni också tycker att dom är värda det! (Är en fattiglapp till den 25 denna månad)


Kommentarer
Postat av: sofia w

snygga! :)

Postat av: anna

skit snygga !

2009-09-15 @ 21:43:37
Postat av: Zandra

Skit snygga!

2009-09-16 @ 18:11:17
URL: http://zomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback