Blocket.se

Go morgon på er mina läsare!
Idag är det lördag men för mig likagärna vilken veckodag som helst, jobbar med andra ord. Hur som helst sitter jag nu och väntar på en tjej som ska komma och köpa två hyllor från mig. Jag tror aldrig jag och min familj använt oss så mycket av blocket som vi gjort under den här flytten. Vi säljer i och princip allt! haha. Nu åker mina hyllor också, hade fått för mig att jag kanske kanske skulle ha kvar någon av dom men neh, dom har varit med för länge hos mig.

Klicka för att se nästa bild

Dom två svarta blir förhoppningsvis sålda idag, men är du intresserad av dom ljusgrå? Då är det bara att maila mig
[email protected] Säljer dom för 50 kr styck men som läsare kan vi säkert komma fram till något ännu billigare ;) Dom har ju trots allt några år på nacken.

SÅLD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis såna jag vill ha ju! Finns dom kvar????



Är det du eller din familj som säljer dom?

Första gången jag är inne här;o



Du har en jättesöt blogg föresten, och intressant! lär hoppa in här då o då, kul:):)

Ser att du är 20, som jag, bor du hemma eller har du flyttat?

Eller du kanske funderar på att flytta?

Börjar ju bli dags?



Hur som helst...finns hyllorna kvar?

2009-09-19 @ 20:41:53
Postat av: Johanna Gelinder

anonym: Dom gråa finns kvar som jag skrev i inlägget. Det är jag som säljer dom :) Så det är bara att maila mig på [email protected] om du fortfarande är intresserad. Kul att du gillar bloggen! Jag bor hemma, jobbar inte heltid så ser inte varför jag borde flytta än.

Som sakt, dom gråa hyllorna finns kvar! :)

2009-09-19 @ 22:36:15
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback