Bland det ...

... obehagligaste jag varit med om hände idag på jobbet. Vi var tre stycken som satt i lunchrummet och käkade, en tredje kollega kom in och pratade, helt plötsligt faller han ihop på golvet, börjar skaka och nästan studsar upp och ner med alla kroppsdelar, några sekunder efter börjar det rinna blod och saliv ur munnen medans ögonen bara stirrar rätt ut.

 Jag har hört om epelepsianfall förut, har en vänn som haft det och beskrivt det för mig. Men inget eller ingen kan nog förstå hur det ser ut förrän man ser det med egna ögon. Så obehagligt och man blir totalt förstummad. Tog ett bra tag innan vi äns visste vad vi skulle göra, vi tre som satt i chock. Vi ropade på hjälp och ringde på ambulans. Jag hoppas du mår bra nu! Kan inte sluta se bilderna framför mig ....


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aw, pluttis. Det ser ju väldigt skrämmande ut. Men det enda sättet att skada sig på är ju i själva fallet (att man slår i nånting), annars är det inte farligt. men jag vet, har fått det besrivet för mig hur det ser ut när jag fick anfall... blä.



love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback