Studio Line Halk spray!


Hot straight
som jag skrev om tidigare, blev ju en nykomling i mitt badrumsskåp härom veckan "ger glans" står det på flaskan. Men så står det och andra sidan på nästan alla hårdprodukter.

Invigde den hos älsklingen förra veckan och den verkar funka bra för er som undrar. Får dock ett ganska hysteriskt samtal på kvällen när Emil kommit hem från jobbet. Han hade halkat in i sin lägenhet och fått hela sin stora 2 meters spegel över sig. Ojda, lustigt stackarn tänkte jag. Vad har du lagt på golvet påstår han? Jag får massa bilder i huvet om bananskal och grejjer men vad skulle det göra där? Hursom kom vi fram till att det kanske var mitt nya värmeskydd Hot straight. Kort därefter kommer hans kompis in i lägenheten och halkar på samma sätt. Komiskt tänkte jag. Tills jag använde sprayen hemma i mitt rum (till håret såklart) endå tycks det komma på golvet. Jag blev bambi på hal is!
Nu verkar det trots allt som att vi inte är ensamma. Har fått kommentar
inlägget nedan, som dessa!

Postat av Josefin: Nackdelen med sprayen är att kommer den på golvet blir det extremt halkigt. Så spraya ditt hår då du står på en matta eller liknande annars blir det hockeybana! Ett litet tips bara.. hihi

Vad fin din blogg blivit!

Kram!



Postat av frida: haha, jag har haft den där och jag fick ett stoort blåmärke på rumpan när jag halkade då jag råkat spaya på golvet med den.







Halkvarning med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag har värmeskydd från TRESemme och det blir likadant, snorhalt på golvet framför spegeln, haha!

Postat av: Vespertria

Jag och hela min familj har ramlat runt på mitt golv här hemma :D ganska komiskt faktiskt. haha

2009-10-13 @ 13:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback