Shall we dance?

Hemkommen från ett danspass. Och det är tur att man har dansen att ta till, alltid lika roligt att träffa tjejorna och sen så gillar jag koreografin vi håller på med grymt mycket. Annars har dagen varit rätt grå, vädret ute är detsamma som på min insida just nu och ibland vill man nog hellre krypa under täcket än att gå ut. Men efter träning blir man oftast piggare och gladare! Ska bädda ner mig varmt (fryser ständigt i det här rummet!) och läsa lite veckorevyn. Imorgon är jag ledig och då blir det till med riktig vardagslyx för mig, berättar mer om vad imorgon!




Kommentarer
Postat av: Johanna

kul att dansa, skulle vilja göra det jag också.

Postat av: HelloNicki

Hej tjejen! Vad roligt. Ja jag tycker bilden var otroligt inspirerande och lika så din blogg. Vad kul att du skrev och att jag hittade hit. Har kollat igenom din blogg i typ en timme nu och den är riktigt grym! Så hoppas vi kan följa och kommentera i varandras bloggar



Kram på dig!

2009-10-29 @ 08:42:11
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: josefina

dans är det bästa som finns!

2009-10-29 @ 21:10:00
URL: http://josssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback