Leopard

Ingen har nog missat att jag gillar djurmönster, framförallt leopard och zebra.
Snabbt som ögat klickade jag hem den här enkla toppen i kort oversizemodell



Nu har den dock anländigt hos mig och är inte riktigt alls som jag trodde. Upptill är det som en svart "tshirtrand" vilket inte syns speciellt bra på bilden. Sen är det även en sicksacksöm fram på tröjan och bak. Istället för på sidorna nivet. Vilket inte heller syns speciellt alls på bilden. Jag gillar mönstret och modellen men det blev trots allt lite av en besvikelse.

Priset låg på ynka 129 kr. Så nu till frågan, vad tycker ni jag ska göra? Keep it or not?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Not!

2009-10-03 @ 14:50:09
Postat av: Nathalie

missa inte den leopardmönstrade scarfen/halsduken på Gina :)

Postat av: amanda

spara! du lyckad alltid göra det till något fint iaf! :)

2009-10-03 @ 18:37:35
Postat av: Ingvild

Siden den bare kostet 129,-, så er det kanskje ikke så farlig om du beholder den? Men jeg tror det finnes minst like fine topper ellers, uten Tskjorte-kant og sømmer midt på toppen! :)

2009-10-03 @ 21:15:46
URL: http://www.ingvildgs.blogg.no
Postat av: Sandra

Keep it! :)

2009-10-04 @ 06:28:07
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback