Irritation på Nelly.se!

Måste bara få avreagera mig lite. Blir så himla trött på Nelly.se. Dom har väldigt fina kläder och saker, men det är inte första gången jag eller mina vänner råkar ut för problem hos dom. Antingen är det leveransen, felutskickade varor eller som nu i mitt fal, trasig vara, eller vad ska man kalla det när det sticker upp en spik ur stöveln där man ska ha trampdynan? Helt livsfarligt ju!
Som tur var hade dom ju i förebyggande syfte lagt papper där så nu var det ju bara min hand som råkade ut för spiken och inte själva foten som skulle tryckas ner i stöveln. Vem vill att den ska sitta fast där för alltid? Skulle dom stå för kostnaderna på sjukhuset då också eller? Förstår inte hur man kan skicka ut en sån vara äns. Riktigt dåligt.


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Min tjejkompis fick sin klänning efter ett halv år :S!

Postat av: Anonym

Gillar Nellys kläder massor, men har också lite blandade erfarenheter. Skulle returnera en ganska dyr klänning för storleksbyte i somras. Den verkade aldrig kommit fram eller så slarvade posten bort den hur som så fick jag varken klänning eller pengar... Suck man blir less ibland.. Hoppas det löser sig m skorna iaf :)

2009-10-01 @ 17:59:33
Postat av: Johanna Gelinder

Emma: Ah, helt sjukt alltså, jättedålig service.



anonym: Jo men är ju precis det, som säljer ju väldigt fina kläder och skor, men servicen är ju grymt dålig. Så mycket fel och reklamationer som dom har. Nu har dom ju inte äns kundtjänst längre så man kan ringa, undra varför? för många som klagar ...



2009-10-01 @ 21:10:50
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: marika

men fyfan va dåligt. otroligt jäkla dåligt. De är som ex. om man köper något därifrån, testar plagget och är otroligt missnöjd så får man iallafall betala en frakavgift på ca 40 spänn + att man la 40 spänn på frakten när man betalade den. tycker man ska ha gratis frakt om man skickar något i retur, är man missnöjd så tycker jag att man har rätt till det. örsch

2009-10-02 @ 04:35:11
URL: http://fanskapsfan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback