Gårdagens plåtning

Igår var jag som sagt på plåtning med söta Annika. Eter modeplåtningen jag gjorde med mode.feber.se så frågade hon i en kommentar om jag var intresserad av att fota med henne för att utöka våra portfolios och självklart tyckte jag det kunde vara kul. Allt är erfarenheter!

Jag stylade det mesta och Annika tog fram inspirationsbilder till poserna. Hon hade även letat upp en plats att plåta på som kunde passa vårat "tema". Riktigt duktig tjej för sin unga ålder måste jag endå säga. Jag tror hon kommer utvecklas enormt!

Coolt ställe att plåtas på och om det inte hade varit så fruktansvärt kallt hade vi säkert kunnat få ut ännu mer av det. Vi höll på enda tills mina tår och fingrar var så bortdomnade att jag inte kunde konsentrera mig. Mina fingrar kunde inte röras så Emma fick både knäppa upp dom kortkorta shortsen och dra ner dragkedjan på skorna. Tror jag aldrig frysigt så hemskt.


Men nu väntar jag med spänning på resultatet och fler bilder från Annika! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh solna och sundbyberg känner man igen! ;) Har bott där sen jag föddes, men flyttade i somras :P



KUUL med plåtning!! :D Jättefin blogg! Ha en bra dag!

Postat av: Johanna Gelinder

Fanny: åh va roligt :) Jag trivs verkligen jättebra här i solna. Vart har du flyttat nu då?



Kul att du gillar de, kika gärna in här igen :) kram

2009-10-15 @ 17:14:19
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: a

hihih varsågod! :D

2009-10-15 @ 17:37:26
URL: http://alddina.blogg.se/
Postat av: Erika

hej missa inte min bloppis om du vill göra grymma fynd från 40 kr :-) och just nu fri frakt



för att hitta fler fynd titta bland kategorierna till vänster

Postat av: Popruta

Tack för komplimangen på armbandet :) Är du intresserad så kan du skicka ett mail (bland annat med din handledsstorlek, på ett ungefär) så kan jag göra ett med bara kors åt dig.



Ska bli kul att se bilderna från plåtningen sen! Förstår att du frös, nu är der ju nästan vinter ute :-/ Saknar sommaren!



/Popruta (Irina)

2009-10-15 @ 18:00:13
URL: http://smyckas.blogg.se/
Postat av: Emilia

jjjHar två frågor till dig och det vore jättesnällt om du bara kunde svara här i samma inlägg :)



1. Hur lång är du?

2. Hur blev du modell?

2009-10-15 @ 20:55:07
URL: http://emiliathunell.blogg.se/
Postat av: Nina

jaa då :) har en blogglista i favoriter som jag klickar in på varje dag ;) hehe. hur är livet utanför kungsängen? :D hehe

2009-10-15 @ 21:07:31
URL: http://nnina.blogg.se/
Postat av: Johanna Gelinder

Popruta: Ja men absolut, jag hör av mig!

kram



Emilia: Jag blev upptäckt av Caroline på (caroline.feber.se) Dom hade en tävling om att få vara "modell för en dag" och jag vann den då dom gilla min stil och trodde jag kunde bli bra på bild. Jag är bara 163 cm men det tycker jag inte alls är något problem för jag ser oftast väldigt lång ut på bilderna. Det man behöver den långa längden till är oftast om man går visningar och liknande. Men det gör ju inte jag.



kram kram på dej :)

2009-10-15 @ 22:48:16
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Emilia

Sv: Okej, tack! :)

2009-10-21 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback