00.00

Snubbla precis innanför dörrn. Verkar som huset redan sover här hemma. Filmen var grym, lika bra som den första, minst! Dom är så hemska, så grova,  jag förstår inte hur man kan komma på en sån här handling och göra det så bra. Man sitter på helspänn hela filmen igenom, filmen tappar inte tittaren en enda gång. Bra betyg med andra ord! ;)

När jag kom hem låg två kuvert på min säng. Den ena var ett svart kuvert med mitt namn och en guldstjärna på. Innuti fanns min personlig BlogAwards inbjudan! Tror det kommer bli ännu grymmare det här året. Är inte bara en Gala på kvällen utan hela grejjen sätter igång mitt på dagen med Afternoon tea party. Ser fram emot det!
Spännande spännade.

Nu blir det sängen för min del, work tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Johanna!

Det var längesen, hoppas allt är bra med dig! Kul att du också ska på Blogawards, då får vi se till att ses.. :) bloggar numera på
http://klackarnaitaket.blogg.se, därför jag är inbjuden dit.



Som sagt, vi ses! :*

/Elina (Egypten, yoou know)

2009-10-06 @ 21:23:45
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback