Vinnarskalle!

På jobbet började förra veckan en tävling, målet var att sälja så många trisslotter som möjligt i kassan. Låter kanske inte speciellt kul, men när man väl sitter där kan man lika gärna köra. Tror aldrig jag flirtat så mycket som jag gjort den senaste veckan. Och med vinnarskalle som jag har när priser är med i bilden så blev det utklassning ;)



I hår/hudvårds kittet från Klippoteket och Dove befann sig dessa produker:


Cocos Vanilla bodylotion
Hairspray, maximum strong. Volume and shine.
Hair mousse
Dry shampoo, styling dust spray
Dove deodorant, hair minimising

Några av er som använt dom här produkterna? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh grattis vad kul,men tyvärr har jag inte testat något av de,men tror att dem är bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback