City dental

Go morgon babes!
Har fått lite frågor om hur tandblekningen gick. Dom flesta av er kanske inte missade metros artikel igår om alla anmälningar city dental har fått för sin tandhygieni. Nu är det ju så att jag skulle aldrig gå dit för att laga en tand etc utan då går jag gärna till min vanliga tandläkare.

Det jag gjorde där igår var en skena! Den kommer vara klar om ungefär två veckor då jag ska dit och hämta den och få medlet. Sen så kör jag alltså själva blekningen hemma. Så ni behöver inte vara oroliga för mig. Vet många som gjort blekningar på samma sätt och fixat sin skena och fått medlet från dom (bättre än och köpa hemmakit som man inte vet vad det äns innehåller), så för er som undrar är inte mina tänder vita än.. Får till att vänta två veckor, sen kör jag! :)

Kommer självklart visa er en före och efter bild på mina gaddar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback