Robinson finalen!

När jag kom hem från jobbet hade Robinson precis slutat, lyckligtvis hade mamma spelat in det till mig. I finalen blev det alltså Ellinor och Jarmo, Jarmo är den sanna överlevarn enligt mig, han skulle klara sig själv på den där ön minst dubbelt så länge, för sig själv. Men när jag såg dom utröstade deltagarna som skulle rösta såg jag direkt att det skulle komma att bli tre/fyra till Ellenor. Tråkigt att det inte är tittarna som får rösta egentligen! Tror det skulle sätt annorlunda ut då. I finalen hade jag helst velat sett min släkting Anna Lundh och så Jarmo såklart. Men vem kan bestämma det. Ellinor tog ju sej trots allt till finalen.


Favoritdeltagarna

Vad tyckte ni om Robinson, vem var eran favorit, vem borde vunnit i finalen?

Kommentarer
Postat av: nanny

Jag tycker att Jarmo var en värdig vinnare. du har rätt om att han skule klarat sig längst

2009-05-31 @ 11:23:00
Postat av: jennifer

Håller med dig, hade velat se Anna och Jarmo i final. Jarmo är överlägsen och Anna var lätt den bäst överlevren av tjejerna. PUSS och trevlig resa min lilla sockerbit, vi ses när du kommer hem! <3 love

Postat av: Passepartout

Jarmo borde ha vunnit.

2009-06-01 @ 09:48:19
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: jossefiin

Anna var bäst :) Ödemjuk och en stark tjej, hon var en riktig överlevare tycker jag!



Sen ser hon väldigt bra ut också ;D



Kram!

2009-06-01 @ 09:50:17
Postat av: Cornelia

Min favorit var Jormo och jag tyckte helt klart att han skulle ha vunnit. :) Fin blogg btw.

2009-06-02 @ 17:45:03
URL: http://corneliaberggren.blogg.se/
Postat av: Emilia

Anna eller Jarmo!

2009-06-07 @ 12:40:52
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback