Just dance!

Jag har haft en underbar födelsedag, men är helt slut nu. Kroppen känns matt och det ska bli skönt att tvätta av det översminkade ansiktet. Dagen på teatern var grym, vilken energi vi hade när det väl gällde! I love
Alla tjejor har fotat så mycket och mer blir det imorgon, men en liten smygtitt kan ni allt få :)



Kajsa och jag inför indiska dansen!



Sötnötter, taggade till hundra!


Nu väntar en en natt med förhoppningsvis mycket sömn så jag kan ge gärnet imorgon när alla mina vänner kommer och tittar på mig! Wohoo, vi ses där!

Kommentarer
Postat av: Malin

har du gjort slut med din pojkvänn? du bloggar aldrig om honom längre...

2009-05-10 @ 15:58:37
Postat av: Johanna

Malin: Nej, vi har inte gjort slut. Men vi har haft en paus ett tag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback